بالاخره چند خبر خوب از ورزش شطرنج استان همدان

پایگاه همدان شطرنج

وب سایت هیأت شطرنج استان همدان

بنابر اعلام سرکارخانم شکری ( رئیس محترم هیأت شطرنج استان همدان ) سایت مادشطرنج در دست تعمیر و بازسازی مجدد می باشد و به زودی جهت استفاده ی علاقه مندان گرامی ، بالخص هم استانی های عزیز راه اندازی خواهد شد .

مسابقات شطرنج جدول بسته

با استناد به اطلاعیه ی نصب شده در تابلو اعلانات خانه شطرنج همدان ، یک دوره مسابقه جدول بسته ( ویژه آقایان و بانوان ) در نیمه اول اسفندماه سال جاری ، در محل خانه شطرنج همدان برگزار می شود .

علاقه مندانی که قصد شرکت در این دوره از رقابت ها را دارند می توانند تا تاریخ 15 / 11 / 91 با دبیر بانوان هیأت شطرنج استان همدان ( سرکارخانم پرویزی : 09362771811 ) تماس حاصل فرمایند .

جشن تجلیل از قهرمانان

با استناد به اطلاعیه ی نصب شده در تابلو اعلانات خانه شطرنج همدان ، جشن تجلیل از مقام آوران مسابقات پیشکسوتان ، رده های سنی و یادواره ی شهید طالبیان در روز پنجشنبه مورخه 28 / 10 / 91 راس ساعت 15:30 ( قبل از مسابقات سریع هفتگی ) در محل خانه شطرنج همدان برگزار می شود .

مسابقات شطرنج جام فیشر

با خبر شدیم که بنابر پیشنهاد آقای حمیدرضا صداقت خواه ( قهرمان اسبق شطرنج استان و یکی از مربیان فعال و شایسته ی ورزش شطرنج همدان ) با توجه به کم شدن چشمگیر فعالیت های مثبت هیأت محترم شطرنج برای نسل آینده ساز ورزش شطرنج استان همدان و همچنین برون رفت از این وضعیت راکد ضدشطرنجی حال حاضر ورزش شطرنج استان همدان ، قرار است که مسابقاتی بصورت هفتگی ( روزهای جمعه ) ویژه ی شطرنج بازان رده ها ی سنی زیر 14 سال برگزار شود .

ورودیه ی این مسابقات 5/000 تومان می باشد و مهلت ثبت نام هر دوره از این رقابت ها تا روز پنجشنبه همان هفته می باشد .

تذکر : ثبت نام فقط به صورت حضوری انجام خواهد شد و از پذیرش تلفنی بازیکنان عزیز معذوریم .

ضمناً لازم به توضیح است که برعکس اکثر غریب به اتفاق مسابقاتی که در هیأت شطرنج استان همدان بدون مراسم اختتامیه برگزار می شود ، قرار شده است که مراسم اختتامیه و اهداء حکم و مدال و جایزه ی بازیکنان برتر این مسابقات هر هفته پس از اتمام بازی ها جهت تشویق هرچه بیشتر نونهالان و نوجوانان و بالا بردن انگیزه های این رده های سنی خاص ، بلافاصله برگزار شود که این نکته ی مهم یکی از دغدغه های همیشگی جامعه ی ورزش شطرنج استان همدان و به طبع آن پایگاه همدان شطرنج بوده است که خوشبختانه با همکاری هیأت محترم شطرنج استان همدان ، انشاالله درحال حل شدن است .

اولین دوره ی این رقابت ها از همین هفته ( جمعه -  29 / 10 / 91 ) آغاز خواهد شد .

پایگاه همدان شطرنج

ضمن تقدیر از آقای حمیدرضا صداقت خواه و تشکر ویژه از هیأت محترم شطرنج ، از همه ی آینده سازان عزیز ورزش شطرنج استان همدان دعوت به عمل می آورد که حتماً در این رقابت های مفید و کم نظیر با تمام توانشان شرکت کنند تا این رقابت ها نیز به سرنوشت مسابقات استثنایی ویژه ی رده های سنی که قرار بود بصورت ماهانه برگزار شود و پس از یکی و دوبار برگزاری به تعطیلی کشیده شد ، دچار نشود .

منتظر حضور سبز شما عزیزان در این رقابت های مثبت شطرنجی هستیم

پایگاه خبری تخصصی ورزش شطرنج پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین

" همدان شطرنج "

www.hamadanchess.lxb.ir

www.hamadanchess.loxblog.com




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر